Ponowne rozpoczęcie prac

W tym miesiącu znów rozpocząłem dalsze prace nad książką, którą wręcz tworzę parę lat. Dużo pracy zawodowej nie pozwoliło mi ją tworzyć, ale to nie wszystko. Wręcz wyczuwałem coś dziwnego w otoczeniu, ktoś nie chce abym pisał. Co próbowałem pisać dalej to działy się dziwne rzeczy, wręcz nagły zawał innej roboty i inne sytuacje które nie da się wytłumaczy tak po prostu. Niby zbiegi okoliczności, ale miałem wrażenie, że ktoś próbuję zatrzymać dalsze pisanie tej książki. Ale na szczęście powstają teraz nowe rozdziały książki, która mogą być niewygodne dla złych sił. Oby udało mi się ją napisać jeszcze w tym roku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponowne rozpoczęcie prac

W tym miesiącu znów rozpocząłem dalsze prace nad książką, którą wręcz tworzę parę lat. Dużo pracy zawodowej nie pozwoliło mi ją tworzyć, ale...