Jak wygląda życie kuszonego człowieka przez demona?

Jest to bardzo dobre pytanie, drogi czytelniku. Ale prawda jest dużo gorsza, życie
 takiego człowieka jest bardzo trudne. Może wiesz, drogi czytelniku, co to jest
kalejdoskop. Jeżeli wiecie, to życie tego człowieka wygląda jak w kalejdoskopie.

Ale czy na pewno jest jak w kalejdoskopie? Drogi czytelniku, wyobraź sobie, 
że jesteś łowcą dusz. Potrzebujesz jego duszy, a ten człowiek nie chce ci dać siebie.
Jak byś mu odebrał duszę drogi czytelniku. Prośbą swoją?, Chyba nie.

Łowca dusz posiada pewne możliwości, drogi czytelniku. Więc jakie?.
Posiada możliwości, na przykład, potrafi mówić do niego słowami ludzkimi.
Zazwyczaj w języku ojczystym tego człowieka.

Inną jego możliwością, jest mówienie myślami do człowieka. Następną
możliwością są lekkie materializacje w umyśle człowieka. Co to są materializacje
w umyśle?. Materializacja w umyśle, jest to przykładowy obrazek lub film, który
może być wyświetlany przez chwilę, lub cały czas. Zazwyczaj w tym stanie lekkie,
 lub większe. W małym stopniu krzywdzącym człowieka.

I również materializacje poza umysłem. Co to są materializacje poza umysłem?.
Drogi czytelniku, materializacje poza umysłem są to materializacje ,które przedstawiają
jakąś istotę, lub przedmiot. Wyobraź sobie drogi czytelniku, widzisz człowieka na ulicy.

Materializacja może być taka sama, jak ten człowiek na ulicy, lub też przedmiot.
Nazwałem tę materializację- poza umysłem. Tego typu metody, stosowane przez
Łowców dusz.

Podczas kuszenia są rzadkie, jak materializacja poza umysłem. Mogą również
Tworzyć uczucia, ale człowiek kuszony odczuwa te uczucia jako nie swoje.
Również mogą tworzyć złe samopoczucie, a wszystko po to, aby doprowadzić do
zawładnięcia duszy.

Istnieją też materializacje cielesne, które zmieniają kształty ciała człowieka, w
inny kształt. Są to materializacje, bardzo rzadkie, ale mogą wystąpić w tym stanie.

Próbują takiego człowieka doprowadzić, aby myślał, że zwariował ,lub dostał depresji.
Kuszenie dobrem materialnym jest duże, drogi czytelniku. Ale cena zapłaty jest
najwyższa. Łowcy dusz są wstanie zrobić wszystko, aby dostać naszą duszę.

Dlatego ten człowiek żyje jak w kalejdoskopie, a czas leci na niekorzyść łowcy.
Czas łowcy jest ograniczony, drogi czytelniku. Dlatego, jak czas się kończy, to
Łowca odchodzi. Wtedy drogi czytelniku, ten człowiek wygrał życie. Walcząc


ze  swoimi pragnieniami, przy tym odczuwając ból. Jeżeli poddałby się, i dał
się łowcy. Zostałby własnością demona, czyli łowcy dusz. A ten demon
by bawił się nim w piekle. I wtedy ten człowiek zostałby zawładnięty, czyli opętany.

 

2 komentarze:

  1. a jak ja chce nie tylko żeby demon odszedł ale również osobiście dopilnować ze cierpi swojowymiarowo jak ja , to coż miałbym uczynić:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic nie możesz, ponieważ on jest z świata stwórców. I jeżeli faktycznie ten demon jest przy tobie, to musisz czekać aż odejdzie ponieważ demon ma ustalony czas przy człowieku. Jeżeli chcesz aby cierpiał tak ja ty wielowymiarowo to niema takiej możliwości. Zwróć uwagę, że demon potrzebuje woli człowieka aby przyjść do człowieka. Czyli człowiek który cie skazał na obecność demona zapłaci śmiercią.

      Usuń

Ponowne rozpoczęcie prac

W tym miesiącu znów rozpocząłem dalsze prace nad książką, którą wręcz tworzę parę lat. Dużo pracy zawodowej nie pozwoliło mi ją tworzyć, ale...